Rail Romanesque
Let's Start the Raillord Summit
The country of Hinomoto flourishes thanks to new technologies. Overshadowed by those advances, the railroad loses its significance and drifts into obscurity. A group of "Raillords" aims to restore the railway to its former glory.
The Destined Pairs
The Raillords gather with the goal of restoring the railroad's relevance; they begin discussions to gather ideas on how to bring on a new era for the railroad.
Suzushiro, Iyo, and Riiko are trying to decide what merchandise to produce, but the insect-loving Riiko is distracted by her desire to hunt for bugs.
Beni-san shows off the prize merchandise of the Hisastsu Mikan Railroad region: Satsumo Kiriko cut glass.