Rap Battlefield
León and Rafaela dream of being a part of the competitive world of freestyle; together they strive to overcome not only their competitors but also their own obstacles.
After running away from home, León returns to Buenos Aires, where he reunites with his childhood friends, Rafaela and Andy; mesmerized by a freestyle battle, León asks former rapper and single mom Rafaela for her help.
A Fly in a Spiderweb
With the park rap battles around the corner, León seeks help from an eccentric tenant; Andy worries about an upcoming job interview; Rafaela tries to fit in with the other moms.
The attraction between Rafaela and León intensifies as they prepare for the first park battle; work threatens to derail León first meet.
Ahead of the second meet, León is haunted by memories of the past; Rafaela reconsiders the mom group; sparks fly between Andy and their new boss Moro.
León learns the truth about Matias; a late night in the office spells trouble for Andy; Rafaela and León share a passionate moment.