Re: Monster
After meeting an untimely death, Tomokui Kanata is reincarnated as a lowly goblin, but he’s worked up a monstrous appetite. Thanks to his new ability that allows him to grow stronger the more he feeds, he’s taking a bite out of this new fantastical world!
While Gobrou organizes and trains the goblins of his generation, the generation that fathered them returns from their raiding; when he sees that they've captured a band of human women, he challenges the existing authority for control of their fates.
The human army advances on the Kudel Woods; the Parabellum Mercenary company goes to meet them.