Salaryman's Club
Mikoto Shiratori is a childhood prodigy at badminton that lost in high school; after joining the sales department of the Sunlight Beverage company, he starts playing badminton again.
The green onion flavored ginger ale that Mikoto came up with on a whim is chosen as a potential candidate in the Sunlight Beverage new product planning contest.