Shy
As Shy searches for ways to strengthen the power of her heart, she finds support and inspiration in unlikely places; begrudging assistance from Lady Black helps her understand struggle more as they help someone together.
Unilord sends Shy and Spirit on an urgent mission to the North Pole; there, they rendezvous with China's hero and work together to investigate the fate of researchers who had lost contact with the Arctic base.