Snakes and Ladders
Square One
Gilly and his trio of companions enjoy a contented existence in the peaceful town of Rettamugadu; their tranquility is disrupted when Gilly has a fateful encounter, altering the course of their lives entirely.
Four Feet Under
An overwhelmed Gilly reaches out for help, unaware of the intruder's ties to a criminal network; Gilly inadvertently discovers a locket pendant; Chezhiyan and his senior officer are hot on the trail of a high-profile criminal.
Rico torments Paari and coerces her into revealing the whereabouts of his partner; the children, lost and uncertain, realize the immense task they must undertake.
Sandy learns what Vinay is up to; Chezhiyan may have found important evidence in Raagi's case; Paari deduces the fate of Blade; the kids find a clue that might help with their mission.
Influenced by a powerful mafia figure, an unannounced inspection is conducted; in Rettamugadu, Leo forms a closer bond with Chezhiyan; a misstep by Sandy disrupts the kids' next plan of action; Sandy takes it upon himself to nullify the risk.
Mahalingam attempts to break free from his confinement, while Raagi, along with the kids, visits her mother; the children reach a new unfamiliar place.