Solos
A brilliant physicist obsessed with traveling through time discovers two unlikely characters standing in the way of her epic breakthrough.
After learning his time on Earth is limited, Tom purchases a controversial new product for his family.
While hurtling through space on a mysterious trip to the farthest reaches of the universe, Peg recounts a lifetime of events that led her to this moment.
Twenty years after a global event drove the world to lock themselves inside, Sasha tries to outwit her smart home that she fears may now be manipulating her to leave.
Jenny has been sitting in a waiting room for a maddening amount of time. After she realizes that fragments of her memory may be missing, Jenny attempts to unravel the fateful events that led her to this unique waiting room.
After using a near-future fertility treatment, Nera is at first elated by the birth of her child. But she quickly discovers there is something unusual about her son.