Steal
An ordinary office worker, Zara, finds herself at the heart of a heist; a typical work day at a pension fund investment company is upended when a gang of violent thieves burst in and force Zara and her best mate Luke to execute their demands.
Fill or Kill
A group of master thieves break into Lochmill Capital and hold Zara and her colleagues at gunpoint, attempting the heist of the century.
Face Value
In the aftermath of the heist, Zara finds herself under intense pressure as Luke breaks down; DCI Rhys meets unexpected resistance on the investigation.
A flashback shows more of Zara and Luke's lives pre-heist; present day Zara finds herself in a high-stakes situation; running out of options, she makes a risky choice.
Zara makes a dangerous alliance to uncover the truth about the heist; a revelation about the missing Lochmill money puts Rhys in conflict with powerful figures.
Zara is given a life-changing ultimatum; with her survival on the line, who can she really trust?
An action-packed final showdown at Lochmill Capital has devastating consequences; in a shocking reveal, all truths about the heist come to light.