Sweet Reincarnation
Lumi and Marc are riding high on their accomplishments during the bandit attack, but overconfidence leads Marc to a terrible and potentially fatal decision.
A scheming noble sabotages Petra and Squale's engagement. But when mercenaries kidnap Pastry and Licorice instead, Pas must think his way out of this sticky situation.