Take Us Home: Leeds United Take Us Home: Leeds United
The club is rocked by one of the most controversial stories in football as the transfer window opens and Leeds targets new signings.
The regular season reaches a dramatic conclusion as the automatic promotion places are decided.
Leeds faces-off against Derby County in the playoff semi-final and the club's future is decided.