Tempest
Munju resigns as an ambassador to support presidential candidate Junik; but when they attend a mass for peaceful reunification, a sudden gunshot rings out; amid the turmoil, a mysterious man named Sanho saves her and vanishes.
A crisis strikes Munju on her way to declare her candidacy; Sanho races in once again to save her.
Munju finds herself conflicted over the mysterious mercenary; Changhee makes a discovery that will threaten national security.
As signs come true, Munju makes a last-ditch attempt to warn the country about its steady march to war; the survival of the country is uncertain.
Munju and Sanho grow closer, but a surprise leak threatens it all; as Sanho tries to get to the bottom of the leak, Munju receives some intelligence that changes everything.