The Eastern Gate
In Kaliningrad, Polish spy Ewa goes undercover to gather critical information on a prominent Russian nuclear engineer.
Posing as consul to the Polish embassy in Minsk, Ewa navigates a complex web of professional and personal relationships.
Ewa helps a key target escape, while Lange works to keep his agents safe; in Riga, Tamara searches for answers.
While discord rocks the consulate, Ewa closes in on the mole, and Lange fights for his remaining operatives in the field.
Amid threats of a dirty bomb attack, Tamara closes in on Ewa's family, Skinner vows to protect Kaj in Krynki, and Ewa uncovers intel about Skopincev.
Despite being sidelined, Ewa persists with her mission, uncovering crucial intel about Russia's dirty bomb and a plot to stoke the flames of war.