The Guest
As a child, Yoon Hwa-pyeong witnessed a violent spirit that possesses humans; years later, a psychic vision leads him to a reservoir.
Choi Yun and his partner's exorcism of a possessed man ends in tragedy; Hwa Pyeong convinces Kang Gil-yeong that the man's daughter is still alive.
Hwa Pyeong receives a vision of a kidnapped woman in a car trunk and asks Gil-yeong to check missing persons reports while he looks for the culprit.
A surprise awaits Gil-Yeong as she visits the daughter of the missing woman; at the junkyard, Hwa Pyeong and Yun confront the demon.
A human skeleton is found in the countryside; Yun, Hwa Pyeong and Gil-yeong each head there and realize how their pasts connect them.
The possessed woman disappears from the hospital; Hwa Pyeong sees in a vision that she's headed to her boyfriend's workplace.