The Invisible Pilot
Pilot Gary Betzner unexpectedly commits suicide, but the mystery surrounding his death deepens and unfurls a caper-filled tale involving a world of drug smuggling, gun running, and a covert war conducted at the highest level of the U.S. government.
In 1977, small-town crop-duster pilot Gary Betzner jumps to his death, leaving a trail of money, drugs and secrets in his wake.
After faking his own death, Gary reemerges as a prolific drug smuggler, until he catches the attention of the CIA.
In 1986, Gary's testimony on the CIA's covert operations threatens to expose the government's involvement in the Iran-Contra scandal.