Saku Fukuzawa, an office worker, adopts a stray black kitten and names it Yukichi. To her surprise, Yukichi grows to the size of a bear and begins to do her housework.
Yukichi is depressed again thinking about all the problems with his owner, Saku.
Saku and Yukichi receive invitations to Yume's birthday party; Yukichi convinces Saku that it'll be completely fine to attend since it'll be a costume party.