Follows the interactions of the employees at packaging company Flinley Craddick and the behavior of their managing director Hannah Howard.
New Arrival
When Alisha from head office informs Hannah that the office will be closing and going remote, she makes full-time attendance mandatory; Hannah also shares that they can now enjoy their traditional TGIF Zoom quiz in a face-to-face setting, IRL.
Mistaken Identity
Hannah learns that a staff member, who she can't remember, has died; she decides to put on a wake and invites Alisha to prove the importance of having a work family.
Hannah's best mate and crush Danny joins the office for Melbourne Cup day; Greta is lumped with the sales report that Hannah failed to complete and Nick comes in to assist her.