The Perfect Miss
After his divorce from Heike, sports shop owner Ralf is looking for a new purpose in life, and a new love; Ralf finally approaches a good-looking bookseller; Maria meets her old rival, Johanna Augustin.
After the argument with Johanna Augustin, Maria decides to write a book herself, but that's easier said than done; with no further ado, Maria invites her employee Sophie and her friends to go bowling.
Maria can't believe the news Nikki tells her; Ralf is also struggling with news that could change his life, Maria tries to understand why all the men in her life are keeping secrets from her.
Maria goes with Nikki for a day at a modern wellness center, the Holistic Healing Hatzfeld; Nikki is desperate to reconcile with her before her wedding.
Nikki gets cold feet before her wedding to Max; Maria wants to make sure that they get married anyway; Lotta organizes the funeral for Schopenhauer; Ralf finds out that Max is cheating on Nikki.