The Shivering Truth
The omnibus of painfully riotous emotional parables dripping from the deepest caverns of your unconscious are lovingly animated in stop-motion. In other words, it is the Truth.
Pilot: Chaos Beknownst
The grudge match between Order and Chaos is finally settled in a slapfight -- and whoever is victorious will get a sexy new atomic makeover!
The Nurple Rainbow
Unfortunately everything in the whole universe just oozed out from Doug Dwyer's head. But luckily, all that stuff is now coming over here to get you and also bite you.
The only thing hotter than the future is the present, and the only thing wetter than a present is the itchy glass of molten absolution that just quenched the thrust of Tessa's face.
By the time you are done reading this sentence your right eye will have secretly murdered your left eye, right under your nose.