This Monster Wants to Eat Me
While facing profound depression, Hinako finds herself drawn to Shiori, a girl with eyes like the sea.
The Sunlit Beast and the Festival Song
As Shiori integrates into Hinako's class, she finds herself at odds with Hinako's best friend Miko.
Unexpected revelations happen when Miko stumbles upon Shiori in the middle of a kill.