Tsukipro the Animation
Cherry Blossoms In Full Glory
The leaders of the musical units SOARA, Growth, SolidS, and QUELL attend a meeting and are told they will be performing on the second day of a concert held at the end of the year.
In order to catch up to their leader, Horimiya Eichi, Kuga Issei, and Kuga Ichiru, the other members of QUELL devote themselves to their work and lessons.
The entertainers of Tsukino Entertainment Productions have gathered for the red versus white TSUKIPRO Sports Tournament.