Wagamama High Spec
Protagonist Kouki Narumi is a high school student who also writes a manga serialized in a certain weekly publication. Kaoruko Rokuonji is the student council president and illustrator for a popular manga. One day, just as Kaoruko happens to be trying to recruit a male student council member, she learns Kouki's true identity and the fact that it's his manga she has been illustrating. Kouki agrees to join the student council under the condition that she keeps his identity secret. Then his younger sister, Toa Narumi, and her friend Mihiro Miyase also join the student council...
Glaring Summer Days
It's still only June, but Ousui Academy is stricken by intense heat. To make matters worse, the air conditioner in the student council room is broken. Then Ashe comes up with an idea to combat the heat...
Cheerful Cooking
Miyase Restaurant, Mihiro's family business, plans to add some new items to its menu for the summer... so Mihiro decides to ask the other student council members to help come up with ideas.
As the deadline for her manuscript approaches, Kaoruko is struggling with the poses of some of the characters, so she asks Toa and Mihiro to model for her. Toa isn't interested at first, but when Kaoruko offers her favorite food as compensation...
Though Kaoruko has completed her mountain of work, the student council room is now buried under a mountain of trash. Kaoruko was enjoying the feeling of having her manuscript done, but then a small black form scurries in front of her...
Mihiro finds a piece of paper in the student council room with some odd scribbles that might be handwriting. Kaoruko thinks it must be a riddle that Kouki devised for an upcoming story in his manga, and sets about trying to decipher it!