WandaVision
Living idealized suburban lives, super-powered beings Wanda and Vision begin to suspect that everything is not as it seems.
Wanda's pregnancy causes her powers to misfire as she and Vision prepare for an accelerated delivery.
Tasked with a special assignment regarding sentient weapons, Monica Rambeau goes missing.
Wanda addresses Vision's worries when he grows suspicious of the neighbors' strange behavior.
Disturbances on Halloween separate Wanda from Vision, who looks into anomalous activity in Westview.