What We Do in the Shadows
A look into the daily (or rather, nightly) lives of four vampires who have “lived” together for hundreds and hundreds of years in Staten Island.
City Council
The vampires get embroiled in local Staten Island politics as their first step to world domination.
The fragile truce between the vampires and Staten Island’s werewolves is tested, and Colin Robinson finds romance with a new co-worker.
The vampires venture into Manhattan, to make an alliance with an old friend who is now the king of the Manhattan vampires.
Laszlo, in bat form, is captured by Staten Island Animal Control and must be rescued, while Nadja can no longer resist reconnecting with her reincarnated lover Gregor.