Yu-Gi-Oh! GX
The Next King of Games
When Jaden arrives late to his entrance exam for Duel Academy, he has to go above and beyond expectations to prove that he deserves to make the cut!
When Syrus stumbles into the girls’ dorm, he puts himself and Jaden in danger of being expelled, forcing Jaden to win a duel to win their freedom.
On test day at Duel Academia, Instructor Cronos steals a new card shipment so that he can stack the deck against Judai and embarrass him in front of the entire school.