Code of Trust
Blockchain is a technology that has the potential to change the world. Fusing fiction and documentary, this extraordinary story follows Nasreen, a refugee of war forced to leave her home country and thrown into a society where this new technology reigns. Starting from scratch she needs to put all her trust in the blockchain. But can she trust it? And will society trust her?