Crimson Peak
After marrying the charming and seductive Sir Thomas Sharpe, young Edith (Mia Wasikowska) finds herself swept away to his remote gothic mansion in the English hills. Also living there is Lady Lucille, Thomas' alluring sister and protector of her family's dark secrets. Able to communicate with the dead, Edith tries to decipher the mystery behind the ghostly visions that haunt her new home. As she comes closer to the truth, Edith may learn that true monsters are made of flesh and blood.