Dance Flick
Megan White (Shoshana Bush), a naive teen, and Thomas Uncles (Damon Wayans Jr.), a student from the wrong side of the tracks, find common ground in their love of dancing. Megan and Thomas join forces to perfect their moves and win the mother of all dance battles, though they face stiff competition Nora, the school's queen of the dance floor.