Dream Big: The Olympia Movie
A global fascination with strength, human performance and physique transformation has created massive commerce, impacting regional economies throughout the world. At the top of this movement is the most prestigious fitness experience in the world - “The Olympia. ” Dream Big: The Olympia Movie celebrates 60 years of history, passion, and cultural impact behind bodybuilding’s ultimate stage.