Drinking Buddies
Kate (Olivia Wilde) and Luke (Jake Johnson) work together at a craft brewery. They have one of those friendships that feels like it could be something more. But Kate is with Chris (Ron Livingston), and Luke is with Jill (Anna Kendrick). And Jill wants to know if Luke is ready to talk about marriage. The answer to that question becomes crystal clear when Luke and Kate unexpectedly find themselves alone for a weekend.