Endurance
As the third anniversary looms, Trump vows to end the Ukraine war. ABC Four Corners investigates if peace is possible, meeting political leaders and achieving extraordinary access to the frontlines. From an underground bunker, an elite Ukrainian drone unit hunt and kill enemy soldiers. Meanwhile Russia is throwing everything it has at Ukraine in relentless, suicidal pushes that Ukrainian soldiers call "meatwaves".