Focus
Nicky (Will Smith), a veteran con artist, takes a novice named Jess (Margot Robbie) under his wing. While Nicky teaches Jess the tricks of the trade, the pair become romantically involved; but, when Jess gets uncomfortably close, Nicky ends their relationship. Three years later, Nicky is in Buenos Aires working a very dangerous scheme when Jess -- now an accomplished femme fatale -- unexpectedly shows up. Her appearance throws Nicky for a loop at a time when he cannot afford to be off his game.