Guarding Tess
Doug Chesnic (Nicolas Cage), an agent with the Secret Service Uniformed Division, is assigned to protect former first lady Tess Carlisle (Shirley MacLaine). Chesnic finds the job demeaning and a challenge because of Tess' high-maintenance personality and petty demands. He's desperate to get another assignment, but she insists that he remain head of her security detail, using her influence with the current president to get her way. When she's kidnapped, however, Chesnic's feelings change.