Kill Your Darlings
In 1944, young Allen Ginsberg (Daniel Radcliffe) has a rival for the affections of his charismatic classmate Lucien Carr (Dane DeHaan). When the rival is found dead, Carr, William Burroughs and Jack Kerouac are arrested for murder.