Legend
Sam Cooke continues to influence generation after generation. From gospel to new wave, from rockers to rappers, nearly every form of popular music today bears the unmistakable imprint of the legendary Sam Cooke. From his infectious melodies, the smooth styling, and of course, that incredible voice. This Grammy Award winning film features interviews with Aretha Franklin, Lou Rawls, Bobby Womack and more.