Mariah’s Christmas: The Magic Continues
The Queen of Christmas returns with a blast of holiday cheer in this special. Mariah performs her enchanting original song “Fall in Love at Christmas” with Khalid and Kirk Franklin, chats with Apple Music’s Zane Lowe, and signs off with a festive classic.