Problem Child 2
Ben Healy (John Ritter) and his adopted son, the mischievous and destructive Junior (Michael Oliver), move to a new town for a fresh start in what happens to be "the divorcée capital of the world." Now the two face a multitude of women throwing themselves at Ben, though a new mom isn't what Junior wants. But Junior has more to worry about than his father's dates -- the little troublemaker might have met his match in Trixie Young (Ivyann Schwan), a small girl with a big chip on her shoulder.