Scooby-Doo 2: Monsters Unleashed
In this live-action sequel, the lovable dog Scooby-Doo once again joins his pals Shaggy (Matthew Lillard), Velma (Linda Cardellini), Fred (Freddie Prinze Jr.) and Daphne (Sarah Michelle Gellar) as they stumble into another seemingly supernatural mystery. In addition to facing off against various monsters that are tormenting their town, the gang must deal with television journalist Heather Jasper-Howe (Alicia Silverstone), who is out to discredit their investigations.