Seberg
In the late 1960s, French new wave actress and Breathless star Jean Seberg becomes the target of the FBI due to her support of the civil rights movement and her romantic involvement with Hakim Jamal -- a Black Panther activist. She soon finds her life and career in jeopardy as the overreaching surveillance and harassment starts to take a toll on everything she holds dear.