Smashed
Los Angeles schoolteacher Kate (Mary Elizabeth Winstead) and her husband, Charlie (Aaron Paul), each have a drinking problem. Up to now, her life seems like one big, boozy party, but her latest drinking binge catches up to her at work, and she later spends the night alone on the street. Kate now realizes that she has hit rock bottom. She agrees to attend Alcoholics Anonymous meetings with the school's vice principal (Nick Offerman) and takes her first step on the challenging road to sobriety.