Suede - Coming Up
They heralded the arrival of Britpop and released two stunning and acclaimed albums, but, when they lost guitarist Bernard Butler, Suede were written off by everyone. Two years later, the band emerged from the Studio with a refreshed line up and Coming Up, a triumphant, globally successful pop rock album that spawned five top 10 UK hits, not least their massive anthems Trash and Beautiful Ones. Thanks to extraordinary archive and in depth interviews, this is the story of how the band pieced itself - and their biggest album - together. It’s an incredible tale of revenge, doubts, self-belief, instinct and, ultimately, re-birth.