The Associate
Laurel (Whoopi Goldberg) is an intelligent investment banker struggling to succeed on Wall Street. When an unqualified white man (Tim Daly) receives a promotion, she quits her job to start her own business, only to learn that, as a woman, she is not taken seriously. To fool her competitors, Laurel creates a fictitious white man named Robert S. Cutty to manage her financial deals. But as Robert's popularity grows, Laurel realizes that living two lives is harder than she thought it might be.