The Bannen Way
Winner of four 2010 Streamy Awards including Best Web Drama, Best Directing and Best Actor, "The Bannen Way" is a slick, sexy, adrenaline-fueled full-length feature film about Neil Bannen (Mark Gantt), a charming con man caught between the mob, the cops and a penchant for beautiful women. This highly popular Crackle series - made into a movie - also stars Academy Award Nominee Robert Forster as the police chief Academy Award Nominee Michael Lerner as the 'Mensch', Emmy Award Winner Vanessa Marcil as Bannen's partner-in-crime and the "O.C's" Autumn Reeser.