The Flat Earth
Another super polished, overly produced debacle—Ty Evans's new film, The Flat Earth, delivers the gnarliest skateboarding from this year's new breed of rippers: Jamie Foy, Chase Webb, Carlos Iqui, Michael Pulizzi and Cody Lockwood.