The High Note
Maggie is the overworked personal assistant to Grace Davis, a superstar singer whose talent and ego have reached unbelievable heights. Stuck running errands, Maggie still wants to fulfill her childhood dream of becoming a music producer. But when Grace's manager presents her with a choice that could alter the course of her career, Maggie and Grace come up with a plan that could change both of their lives forever.