The Net
Computer programmer Angela Bennett (Sandra Bullock) starts a new freelance gig and, strangely, all her colleagues start dying. Does it have something to do with the mysterious disc she was given? Her suspicions are raised when, during a trip to Mexico, she's seduced by a handsome stranger (Jeremy Northam) intent on locating the same disc. Soon Angela is tangled up in a far-reaching conspiracy that leads to her identity being erased. Can she stop the same thing from happening to her life?