The New Guy
Nerdy high school senior Dizzy Harrison (D.J. Qualls) has finally gotten lucky - he has a second chance to be the guy with no past in The New Guy, a hilarious story about wiping the slate clean and reinventing yourself. Transforming from dud to stud at his new school with the help of inmate Luther, geeky Dizzy becomes the cool Gil Harris and sets out to destroy the popularity-obsessed social system, boost school morale and win the heart of Danielle (Eliza Dushku).