Tommy Boy
After his beloved father (Brian Dennehy) dies, dim-witted Tommy Callahan (Chris Farley) inherits a near-bankrupt automobile parts factory in Sandusky, Ohio. His brand-new stepmother, Beverly (Bo Derek), wants to cash out and close, but Tommy's sentimental attachment to his father's employees spurs him to make one last-ditch effort to find someone who will buy their products. With his father's tightly wound assistant, Richard (David Spade), in tow, Tommy hits the road to scare up some new clients.