Wanderlust
George (Paul Rudd) and Linda (Jennifer Aniston) have overextended, overstressed lives in Manhattan. After George loses his job, he and Linda have little choice but to move to Atlanta and stay with his terrible brother. On the way, the couple happen upon Elysium, an idyllic counterculture community, where money, careers and clothing are strictly optional. George and Linda think that they can make a fresh start in Elysium, only they may be trading one set of problems for another.