Wild Seven
Set against the backdrop of Arizona, Wild Seven is a dark parable, with karmic undertones.Wilson(Academy Award Nominee Robert Forster)—fresh out of prison, with revenge on the brain—is bent on leveling the score with career criminal Mackey Willis(Academy Award Nominee Robert Loggia). In doing this, Wilson sets in motion a noxious domino effect that ensnares an aimless bunch of twenty-somethings.