A Rocky Road to Backyard Bliss
S2, E8: In Nashville, Tenn., a project gets off to a 4,000-pound rocky start, but that doesn't slow down the Pool Kings; Kyle and Justin deliver a backyard complete with a massive waterfall and a beautiful pavilion.